Guziki

Sposób załatwiania spraw

Elektroniczna skrzynka podawcza

O sposobach przyjmowania i załatwiania spraw stanowi instrukcja kancelaryjna zawarta w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U. Nr 112, poz. 1319 z 1999 r. ze zmianami).

  • Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów.
  • Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z kodeksem postępowania administracyjnego.
  • Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
  • Godziny urzędowania sekretariatu:
    • poniedziałek 7.45 -14.30
    • wtorek 7.45 – 17.00
    • środa 7.45 – 15.45
    • czwartek 7.45 – 15.45
    • piątek 7.45 – 15.45
  • Godziny przyjęć przez dyrektora szkoły:
    • poniedziałek 10.00 -11.00

    • wtorek 15.00 – 17.00

    • czwartek 14.00 – 16.00

w dniu zebrań z rodzicami od 16.00 do godz. 19.00

W przypadku konieczności spotkania w innym terminie, prosimy się skontaktować z sekretariatem w celu umówienia spotkania

Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

14-04-2016 - Edycja treści.

23-12-2015 - Edycja treści.

19-05-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0.

16-05-2012 - Edycja treści.

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 406